10.10.2011 15:53

Istraživanje

Reklame za hranu utjecajnije od roditelja


Mediji su objavili rezultate nove studije po kojima reklame za hranu imaju jači utjecaj na djecu nego njihovi roditelji.
Piše: N24
Veličina teksta: A A A

Naučnici s Texas A&M International University su analizirali reakcije 75 djece u dobi od 3 do 8 godina.

Djeca kojoj su prikazane reklame za pomfrit i slične proizvode su bila sklonija odabrati upravo tu hranu usprkos tome što su ih roditelji poticali na neke zdravije prehrambene izbore.

Utvrđeno je i kako se utjecaj roditelja na djecu povećava ako češće ponavljaju svoje mišljenje o izboru hrane.




Tagovi: HRANA, REKLAME, DJECA, TEXAS A&M INTERNATIONAL UNIVERSITY, RODITELJI

Komentari na članak
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala n24.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. n24.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara n24.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Da bi objavili komentar morate biti prijavljeni! Da bi ste se prijavi kliknite OVDJE a ako se niste još registrovali isto možete uraditi klikom OVDJE.
Objavljeni komentari