18.09.2011 11:10

Međunarodni zdravstveni časopis:

Mlijeko na flašicu podstiče gojaznost djece


Davanje djetetu mlijeka na flašicu i poslije druge godine života može kod njega da podstakne gojaznost, pokazali su rezultati američkog istraživanja objavljenog u "Međunarodnom zdravstvenom časopisu".
Piše: N24
Veličina teksta: A A A

Naučnici su došli do tog rezultata praćenjem zdravstvenog stanja ukupno 6.950 djece, među kojima je njh 22,3 posto ocjenjenih gojaznim u petoj godini života i dalje pilo mlijeko na flašicu u drugoj godini života, prenose francuski mediji.
   
Istraživanje je pokazalo da na primjer dvogodišnja djevojčica stavljena u krevet s flašicom mlijeka od 230 mililitara unosi dodatnih 150 kalorija, što predstavlja 12 posto njenih dnevnih potreba.
   
Zdravstveni stručnjaci, zato, savjetuju mladim roditeljima da djetetu ne daju mlijeko na flašicu poslije napunjenih 18 mjeseci života. 




Tagovi: MEĐUNARODNI ZDRAVSTVENI ČASOPIS, MLIJEKO NA FLAŠICU, GOJAZNOST DJECE

Komentari na članak
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala n24.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. n24.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara n24.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Da bi objavili komentar morate biti prijavljeni! Da bi ste se prijavi kliknite OVDJE a ako se niste još registrovali isto možete uraditi klikom OVDJE.
Objavljeni komentari